Trochu OFT: zmereni kapacity linky

Michal Zemek michal na cesl.cz
Pondělí Červenec 26 16:20:36 CEST 1999

Mam jeden takovej dotazek kterej sem asi nepatri , ale kdyz tak poradte
konferenci (ceskou ) kam to patri.

Jsme napojeni na provaidera linkou 64Kbps a ja bych potreboval zjistit
jestli ta garantovana kapacita linky ,coz by melo bejt 8 KB/s, je opravdu
takova. Proc se ptam, meli jsme tu nejaky problemy a ta linka jela zhruba
jenom na 1/4. Ja jsem to testoval tak ze jsem dal ztahovat velkej soubor od
provaidera z jeho ftp(zkousel jsem ale i jine servery na pateri provaidera).
Testoval jsem to M.Commanderu - tam se mi ukazuje rychlost. Kdyz byla ta
porucha tak jsem stahoval rychlosti neco kolem 1,2 KB. Ted kdyz je to prej
uz v poradku stahuju neco kolem 7,1 KB,ale melo by se to spise priblizovat
osmi ne ? Nevite nekdo jak to 100% otestovat , nez na to budu upozornovat
provaidera.

Diky

Michal