virualni non-IP www (Apache)

Petr Soucek petr na ryston.cz
Úterý Červenec 27 11:58:10 CEST 1999

"Corp. yA Zdenek Pizl" wrote:

>  mam linux-box (Volodya.af.czu.cz)
>  v DNS jsou tyto zaznamy :
>  ------------------------------- cut here -------------
>
>  VolodyA         IN      A       193.84.41.19
>  $ORIGIN Volodya.af.czu.cz.
>  www             IN      CNAME   Volodya.af.czu.cz.
>  web             IN      CNAME   Volodya.af.czu.cz.

No ale ven to videt neni, nebo jste to uz zrusil? garp.czu.cz se k tem
www a web vubec nezna, neni tam delegace Vasi subdomeny. Nebo je to
schvalne?

>  ------------------------------- cut here -------------
>
>  v httpd.conf jsem spachal nasledujici :
>  ------------------------------- cut here -------------
>
>  NameVirtualHost 193.84.41.19
>
>  <VirtualHost 193.84.41.19>
>  ServerAdmin root na Volodya.af.czu.cz
>  DocumentRoot /www/Mr-Corp-yA.af.czu.cz
>  ServerName web.volodya.af.czu.cz
>  ErrorLog logs/mr-corp.volodya.af.czu.cz-error_log
>  TransferLog logs/mr-corp.volodya.af.czu.cz-access_log
>  </VirtualHost>
>
>  NameVirtualHost 193.84.41.19

Nevim, jestli nevadi, kdyz je tady stejny NameVirtualHost podruhe,
urcite staci jenom jednou.

>  <VirtualHost 193.84.41.19>
>  ServerAdmin root na Volodya.af.czu.cz
>  DocumentRoot /www/www.volodya.af.czu.cz
>  ServerName www.volodya.af.czu.cz
>  ErrorLog logs/www.volodya.af.czu.cz-error_log
>  TransferLog logs/www.volodya.af.czu.cz--access_log
>  </VirtualHost>

Zda se mi, ze to mame nakonfigurovane stejne a funguje to.