virualni non-IP www (Apache)

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Úterý Červenec 27 13:52:39 CEST 1999

Petr Soucek wrote:

> No ale ven to videt neni, nebo jste to uz zrusil? garp.czu.cz se k tem
> www a web vubec nezna, neni tam delegace Vasi subdomeny. Nebo je to
> schvalne?

jsem zacatecnik, mym DNS serverem je lab.af.czu.cz (alespon doufam) -
jak provedu delegaci subdomeny ?
Co vsechno je potreba provest s DNS serverem/servery, aby to fungovalo
??

Jinak - nezrusil jsem ty zaznamy, stale tam jsou.

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...