virualni non-IP www (Apache)

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Červenec 27 12:13:45 CEST 1999

> Vec se ma takhle:
>
>  mam linux-box (Volodya.af.czu.cz)
>  v DNS jsou tyto zaznamy :
>  ------------------------------- cut here -------------
>
>  VolodyA         IN      A       193.84.41.19
>  $ORIGIN Volodya.af.czu.cz.
>  www		 IN	 CNAME	 Volodya.af.czu.cz.
>  web		 IN	 CNAME	 Volodya.af.czu.cz.
>
>  ------------------------------- cut here -------------
>
>  v httpd.conf jsem spachal nasledujici :
>  ------------------------------- cut here -------------
>
>  NameVirtualHost 193.84.41.19
>
>  <VirtualHost 193.84.41.19>
>  ServerAdmin root na Volodya.af.czu.cz
> [...]

u apache 1.3.x som zistil, ze vacsiu priritu maju virtualne servery ako
hlavny server. tak som zo vsetkych web-serverov co mi bezia spravil
virtualne a vec je vybavena. slape to bez problemov. ziadny zasah do
/etc/hosts ani nikde inde. to namevirtualhost staci definovat RAZ.
potom sa nanho odkazujete cez virtualhost.

 --
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
   System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                  (_/