RedHat 6.0 a CD-ROM

David Celjuska dcsoft na demax.sk
Úterý Červenec 27 12:09:26 CEST 1999

On Mon, 26 Jul 1999, [iso-8859-2] Martin Palkovský wrote:

> Měl jsem podobný problém, nakonec se ukázalo že je prachem ucpaný chladič
> CPU a procesor se mírně přehřívá.
> Po výměně za větší je vše OK. Předtím tam byly W95 a těm to nevadilo ?

Nie predtym, ale teraz. V lilo je moznost bud linux alebo win95. Win95 to
vobec nevadi - ziaden problem. Ale pod linuxami to robi to co som pisal:
HDB: lost interrupt   HDB je ta CDROMka. A strasne ma to so sere. Proste
strasne vela veci mam na CDckach a teraz ked chcem nieco nakopiroat na
linux musim to robit tak ze nabootnem win95 zkopirujem z CD->disk(FAT),
nabootujem linux a reaizujem cp disk(FAT)->disk(EXT2) proste na osalenie.
Osobne sa domievam ze bude problem s rychlostou, proste ako by kernel
chcel data citat rychlejsie ako to CDROMka zvladne. Skusal som nieco na
sposob: dd if=/dev/cdrom of=/dev/null bs=2096 - nema ziadne problemy.
Proste nechapem.

A predtym tam bol redHat 5.1 a ten problem nemal, akurat po update na
redHat 6.0

2All: Kde sa nastavuje rychlost CDromky? Nastavuje s to vobec niekde?

Vopred dik za kazde reply,
                           Davy!