RedHat 6.0 a CD-ROM

Martin Palkovský palkovsky na CBNet.cz
Úterý Červenec 27 12:46:52 CEST 1999

> Nie predtym, ale teraz.

Spatně jsem se vyjadril, na té zakladní desce předtím bezproblemu běžely
W95, pak jsem ji přesunul do linuxovského stroje a nastaly problemy : lost
interupt, neslo cist z CD, neslo skompilovat jadro, linux hlasil
vadne sektory na disku proste same podivnost. Vymena chladice vse vyresila.
CPU je iP120
a linux ktery normalně bezel zcela skolaboval