virualni non-IP www (Apache)

Petr Soucek petr na ryston.cz
Úterý Červenec 27 12:22:39 CEST 1999

Robert Hanzlik wrote:

> Zdravim.

> Resil jsem nedavno podobny problem a mohu rici, nic prijemneho. Po delsim
> zkoumani jsem nasel zakopaneho psa v /etc/nsswitch.conf a potazmo
> /etc/hosts. Pokud mate v nsswitch.conf u casti hosts: definovano (spravne)
> poradi files a pote dns, a v /etc/hosts nejsou vyjmenovany u vasi IP
> adresy vsechny ty pouzivane CNAME pro webhosting, apache suse predpoklada
> (alespon dle pocatecnich pokusu), ze se jedna o odkaz na root webserver a
> ne na jeden z aliasu.
> Staci tedy pridat do /etc/hosts spravne informace ohledne dalsich jmen
> [...]

Ono asi bude hodne zalezet na verzich, ale mame web server s mnoha
virtualnimi weby bez vlastni IP adresy, zakladem je RedHat 5.2 a pozdeji
6.0, a zadne zasahy do /etc/nsswitch.conf ani /etc/hosts nebyly potreba
- ty soubory jsou originalni.

A vsechno funguje perfektne. Takze to vypada na zakopaneho psa jinde. I
kdyz je mozne, ze vice cest vede ke stejnemu cili.

Zdravi

Petr Soucek