virualni non-IP www (Apache)

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Úterý Červenec 27 11:31:09 CEST 1999

Zdravim.

> jak to ma byt spravne ?? - uz mi z toho pomalu hrabe  ... :o(

Resil jsem nedavno podobny problem a mohu rici, nic prijemneho. Po delsim
zkoumani jsem nasel zakopaneho psa v /etc/nsswitch.conf a potazmo
/etc/hosts. Pokud mate v nsswitch.conf u casti hosts: definovano (spravne)
poradi files a pote dns, a v /etc/hosts nejsou vyjmenovany u vasi IP
adresy vsechny ty pouzivane CNAME pro webhosting, apache suse predpoklada
(alespon dle pocatecnich pokusu), ze se jedna o odkaz na root webserver a
ne na jeden z aliasu.
Staci tedy pridat do /etc/hosts spravne informace ohledne dalsich jmen
stroje, restartovat apache a pak uz jen kricet YABADABADOOOOOO ;-)

S pozdravem
                   Robi

Robert Hanzlik - sefredaktor JUNyKS serveru
http://www.junyks.cz
e-mail: robi na junyks.cz
ICQ: 4742118