problem spustania cgi

Ondra X Dolezal trifid na redigy.cz
Úterý Červenec 27 12:46:39 CEST 1999

> zdravim,
>     uz otravujem treti krat, nikto mi neodpovedal. nainstaloval som
> ipmeter. ma vramci svojho web rozhrania par cgi scriptov. ti ma vo
> svojom home adresari (/home/others/ipmeter/public_html/cgi-bin). scripty
> su v perle. modul na perl je nainstalovany. v acess.conf je
> skocim do browsera, kliknem na odkaz na cgi a miesto toho, aby ho
> spustil, ho posle ako plaintext, cize mi posle script ako textak. ak
> script prekopirujem do /home/httpd/cgi-bin a urobim to iste, regulerne
> sa spusti. na co som zabudol? uz si pripadam ako magor.
> [...]

V konfiguraci  vam chybi radek jako

ScriptAlias /ipmeter-bin/ /home/others/ipmeter/public_html/cgi-bin/

s tim ze na skripty budete odkazovat do adresare /ipmeter-bin.
Druha moznost je napr. pridat

AddHandler cgi-script .cgi

a vsem skriptum pridat priponu cgi.
Zdravi

  (+420) 603 499 675                       REDIGY Nesverova 1 Olomouc