virualni non-IP www (Apache)

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Úterý Červenec 27 11:15:06 CEST 1999

Dobry den,

 ackoliv jsem procetl mnoho textu (manual apache, thready v konferenci
...) stale nejsem schopen radne nakonfigurovat virtualni weby.

Vec se ma takhle:

 mam linux-box (Volodya.af.czu.cz)
 v DNS jsou tyto zaznamy :
 ------------------------------- cut here -------------

 VolodyA         IN      A       193.84.41.19
 $ORIGIN Volodya.af.czu.cz.
 www		 IN	 CNAME	 Volodya.af.czu.cz.
 web		 IN	 CNAME	 Volodya.af.czu.cz.

 ------------------------------- cut here -------------

 v httpd.conf jsem spachal nasledujici :
 ------------------------------- cut here -------------

 NameVirtualHost 193.84.41.19

 <VirtualHost 193.84.41.19>
 ServerAdmin root na Volodya.af.czu.cz
 DocumentRoot /www/Mr-Corp-yA.af.czu.cz
 ServerName web.volodya.af.czu.cz
 ErrorLog logs/mr-corp.volodya.af.czu.cz-error_log
 TransferLog logs/mr-corp.volodya.af.czu.cz-access_log
 </VirtualHost>

 NameVirtualHost 193.84.41.19

 <VirtualHost 193.84.41.19>
 ServerAdmin root na Volodya.af.czu.cz
 DocumentRoot /www/www.volodya.af.czu.cz
 ServerName www.volodya.af.czu.cz
 ErrorLog logs/www.volodya.af.czu.cz-error_log
 TransferLog logs/www.volodya.af.czu.cz--access_log
 </VirtualHost>

 ------------------------------- cut here -------------

 restartoval jsem jak named (ndc restart; ndc reload), tak i httpd (kill
-SIGHUP $HTTPDPID) a cely nateseny jsem vyzkousel do netscape 4.6 zadat
http://web.volodya.af.czu.cz - to funguje. ALE KDYZ ZADAM
http://www.volodya.af.czu.cz TAK TO NEZOBRAZI index.html z adresare
/www/www.volodya.af.czu.cz, ale zobrazi to dokument, z adresare, ktery
byl nadefinovan v DocumentRoot v srm.conf pro puvodni server
volodya.af.czu.cz.

HA !! - ted me napadlo vycistit netscapu cache ....

 HMM - ted to zase dela jinou vec : servery web.af.czu.cz a
volodya.af.czu.cz zobrazuji stejny index.html. To by asi nemely :(

jak to ma byt spravne ?? - uz mi z toho pomalu hrabe  ... :o(

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...