pppd, MS chap a kppp

Zapadlo Petr PetrZ na IFTPROGRES.CZ
Úterý Červenec 27 17:02:52 CEST 1999

Dobry den
mam nainstalovanou distribuci Mandrake 6.0. Potrebuji se konektovat na
NTserver pres modem. Nainstaloval jsem si podporu pro DES a znovu
zkompiloval ppp (2.7.3). Nastavil konfiguracni soubory tak jak je psano v v
readme.mschap80. Z KDE pomoci kppp se spojim v pohode, ale pomoci pppd mi po
connectu posle par LCP paketu a pote hned zavesi. Zaveseni iniciuje strana
serveru. Predpokladam ze chyba je nekde v overeni. Ale nedokazu prijit na to
kde. Da se nekde zjistit jake parametry pro pppd pouzil program kppp,
pripadne pokud ma nekdo s timto zkusenosti mi poradit co ladit a jak?

Diky moc

S pozdravem

Petr Zapadlo