Problemy s kopii celeho systemu na novy disk

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Červenec 28 10:53:45 CEST 1999

On Wed, 28 Jul 1999, Michal Kurka wrote:

> [...]
>     Kopirovani probehlo v poradku az na jednu zvlastnost: Po kopirovani
> jsem jentak mimochodem zkontroloval z vypisu 'df -i' pocet obsazenych
> uzlu v puvodnich partitions a v novych a ocekaval jsem shodne hodnoty. V
> pripade kopie nejvetsi partition, ktera obsahovala 2 GB, bylo v novem
> oddilu o 2 uzly mene. Tak jsem provedl kontrolu pomoci 'ls -R1 | sort >
> soubor' a 'diff soubor1 soubor2' a zjistil, ze dva soubory chybi. Tak
> jsem zkusil zkopirovat jen ty 2 podadresare, ve kterych dane soubory
> chybely a opet 2 soubory chybely. Ani tar, ani jadro zadnou chybu

Nezacinaly ty soubory teckou ?

> neoznamilo. Slo o dva obycejne soubory o velikosti nekolika desitek kB.
> Zkusil jsem je zkopirovat pomoci 'mc' a bez problemu se to povedlo.
> Zvlastni. No nic.

Nemely nejake divne jmeno - treba diakritiku ?

> [...]
> zavadec. Zkusil jsem tedy nabootovat z noveho disku a po zobrazeni
> prvnich dvou pismen z napisu LILO to zamrzlo. Neztracel jsem hlavu a
> zkusil v SETUPu menit mod disku mezi NORMAL, LBA a LARGE, ale bez
> vysledku. Pak jsem zkousel na novem disku menit v /etc/lilo.conf radky
> 'boot' a 'root', pak jsem zkousel spustit 'lilo' bez 'chroot' s
> upravenym starym /etc/lilo.conf ... Zkratka jsem kombinoval vse, jak to
> slo s obezretnosti, abych si neposkodil data na puvodnim disku. Stale
> stejny vysledek - nenabootoval jsem. A protoze se muj vyhrazeny cas

Tohle uz se tu jednou probiralo a k vysledku se mysim nedospelo -
respektive - taky by mne zajimalo jak zaridit aby lilo zapsalo vse
potrebne na disk (treba /dev/hdc) s tim ze root ma predpokladat /dev/hdc1
a posleze se z nej stane /dev/hda1 - tedy aby spravne upravilo bootsektor
/dev/hdc aby botoval z prvni partisny na tomtez disku ...