Problemy s kopii celeho systemu na novy disk [2]

Michal Kurka Michal.Kurka na pvt.cz
Středa Červenec 28 11:06:59 CEST 1999

Petr Simek wrote:

> Nezacinaly ty soubory teckou ?

Kdepak. Jejich nazev byl neco jako 'checkik.xyz' (bez apostrofu). Zadne
specialni znaky. Jen mala pismena anglicke abecedy a tecka (jako
klasicka 8.3 konvence). Jinak ty teckove soubory tar zkopiroval dobre
(vystup z 'df -i' byl jinak v poradku).

> Tohle uz se tu jednou probiralo a k vysledku se mysim nedospelo -
> respektive - taky by mne zajimalo jak zaridit aby lilo zapsalo vse
> potrebne na disk (treba /dev/hdc) s tim ze root ma predpokladat /dev/hdc1
> a posleze se z nej stane /dev/hda1 - tedy aby spravne upravilo bootsektor
> /dev/hdc aby botoval z prvni partisny na tomtez disku ...

To je mrzuty problem. V Bootdisk-HOWTO pisou, ze by to mohlo byt
zpusobene bud odlisnou geometrii disku (zrejme NORMAL/LBA/LARGE) nebo
presunem '/boot/boot.b' bez spusteni jakehosi "map installer-u". Nebyl
tento druhy duvod prave pricinou meho nezdaru?

--
Michal Kurka