Trochu OFT: zmereni kapacity linky

Jaroslav Cibulka jaci na fmpvd.cz
Středa Červenec 28 14:52:35 CEST 1999

On 28 Jul 99, at 13:31, Petr Soucek wrote:

> Je velmi dulezite si uvedomit, kterym postupem se co meri. Pathchar (a
> bing) pouzivaji mereni na zaklade posilani ICMP ECHO paketu s ruznou
> velikosti a z toho, o co se vetsi paket vrati pozdeji nez kratky pocita
> rychlost prenosu dat. Nesmi dojit k fragmentaci a predpoklada se, ze

OK - me se mooc libi, ze to meri rychlost linky, aniz by ji to
zatizilo na 100% (navic -??s jakou chybou??- lze merit i rychlejsi
linku pres pomalou), ale puvodni dotaz znel podle meho na rychlost
linky k providerovi. A tady je treba brat v uvahu, ze ta linka muze
mit nejakou rychlost a
1) za ni to muze byt pekne ucpany (zname takovy providery;-))
2) muze mit pri zatizeni velkou chybovost  (tak takovy bohuzel
znam az moc dobre;-)))
3) nepravdepod. - ale mozny nemusi stihat router resp. (a to spis)
pripojovaci pocitac
4) ..ja uz nevim co

..a jediny zpusob jak zjistit co moje linka k providerovi (a nasledne
treba i od nej dal) snese je poradne ji zatizit...

JaCi

 Jaroslav "Ciba" Cibulka  -JaCi
 vedouci oddeleni informatiky,   Kovopetrol, a.s. Plzen
 mailto:cibulka na kovopetrol.cz    tel.: 019/7223472  0602/348191