Problemy s kopii celeho systemu na novy disk

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Červenec 28 23:03:05 CEST 1999

On Wed, 28 Jul 1999, Dan Ohnesorg wrote:

> Pozor po editaci lilo a fstab nebude mozne system spustit v soucasne
> konfiguraci.
>

> Bootovaci disketa se udela
>
> cd /boot
> dd if=vmlinuz of=/dev/fd0 bs=4k
>
> rdev /dev/fd0 /dev/sde5

Jenom poznamka - pokud si vyrobim takhle disketu a nepovede se mi to
nabootovat s root diskem na sde5, jsem nahrany. Skoro bych rekl ze je
lepsi mit disketu s MSDOS na ni dat kernel a loadlin a nejaky editor.
Pak si muzu upravit parametr root v loadlin na libovolny disk pro
pripad experimentu ...