OpenSSL a certifikaty pro WWW prohlizece

Libor Pechacek farco na clnet.cz
Čtvrtek Červenec 29 07:53:12 CEST 1999

Petr Snajdr wrote:

>      nainstaloval jsem si OpenSSL pod Linuxem, vytvoril
> certifikacni autoritu, certifikat pro server, overil ho
> a vse funguje. Ted bych potreboval vytvorit
> certifikaty, ktere "prijmou" nejrozsirenejsi
> prohlizece (Netscape, IE apod.). Jenze jak?

Ja jsem toto absolvoval se SSLeay.  Tam stacilo dat na www server certifikat autority ve formatu PEM
a primet http server, aby jej vydaval za 'Content-type: application/x-x509-ca-cert'.  Tedy
vytvoril jsem si soubor autorita.509ca a do srm.conf Apache jsem pridal
'AddType application/x-x509-ca-cert .509ca'.  Pak uz stacil je HUP a kliknuti na certifikat
(v Netscape).  IE4.0 neumel importovat certifikaty jen tak sam od sebe.  Byla k tomu potreba
nejaka odporna masinerie dobre odpovidajici stylu W*s.  IE5.0 uz ale Netscape dohonil.

--
Libor Pechacek
CLNet network administrator