OpenSSL a certifikaty pro WWW prohlizece

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Červenec 29 14:34:11 CEST 1999

On Thu, 29 Jul 1999, Libor Pechacek wrote:
> Ja jsem toto absolvoval se SSLeay.  Tam stacilo dat na www server certifikat autority ve formatu PEM
> a primet http server, aby jej vydaval za 'Content-type: application/x-x509-ca-cert'.  Tedy
> vytvoril jsem si soubor autorita.509ca a do srm.conf Apache jsem pridal
> 'AddType application/x-x509-ca-cert .509ca'.  Pak uz stacil je HUP a kliknuti na certifikat
> (v Netscape).  IE4.0 neumel importovat certifikaty jen tak sam od sebe.  Byla k tomu potreba
> nejaka odporna masinerie dobre odpovidajici stylu W*s.  IE5.0 uz ale Netscape dohonil.

No jo, ale ja bych potreboval vytvorit certifikat, podepsat a predat
jinou cestou nez pres WWW. NN umi jakesi certifikaty importovat, ale
vyzduje format, ktery nevim jak vygenerovat. Primy import (ne pres WWW)
certifikatu vyrobenych stejne jako treba pro WWW server ve formatu PEM
ignoruje a nebo delam neco spatne (zkouseneo jen na NN for Linux).

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic