enlightenment themes

Pavel Franc pfranc na retia.cz
Čtvrtek Červenec 29 10:22:35 CEST 1999

Dobrý den,

> theme icE , ale to je skoro stejne jako to defaultni. tedy zkopiroval
> jsem sobor aurora.tar.gz do /usr/share/enlightenment/themes a ono nic.

napadá mě jen pár tipů, které mi pomohly, když jsem si s Enlightenment
hrál; berte to prosím s rezervou.

U některých témat, která se mi nechtěla rozběhnout, mi pomohlo rozbalení
souboru *.theme jako '.tar' archivu do /usr/share/enlightenment/themes,
na aktuální téma ukazuje myslím link DEFAULT. A občas pomohlo smazání
obsahu adresáře ~/.enlightenment, kde jsou přechroustána některá
nastavení manageru.

                                              Zdravím
                                            Pavel Franc

Pavel Franc, Retia, a.s., mailto:pfranc na retia.cz   / \ |/
Prazska 341, 53002 Pardubice, tel. 040/68 52 231  ( @// \