enlightenment themes

ok1dt na kufr.cz ok1dt na kufr.cz
Středa Červenec 28 18:59:53 CEST 1999

preji dobry den,
nainstaloval jsem si redhat5.1, pak jsem si nainstaloval enlightenment
window manager, ale moc se mi nelibi to default theme a tak jsem si tam
chtel dohodit jine, ktere jsem mel i s enlightenment na cd. je tam jeste

theme icE , ale to je skoro stejne jako to defaultni. tedy zkopiroval
jsem sobor aurora.tar.gz do /usr/share/enlightenment/themes a ono nic.
ale pri kliknuti na plochu prostrednim tlacitkem mysi se obevi menu a tam
je "try icE", ale o aurora tam nic neni. kdyz na to "try icE" kliknu, tak
tam nabehne jen par zmen a to je vse. tak jsem ten file icE zkusil presunout
a uz to nefungovalo, ale to , ze tam byl ten file aurora, vubec nemelo vliv
na nic. ba dokonce, kdyz jsem prejmenoval aurora na icE, tak tam skocilo
to icE misto aurora, tak uz fakt nevim. zpoustim to jako root - v souboru
/root/.xinitrc mam napsano jen "enlightenment -theme aurora", coz mi poradili
v doc, ale nema to zadny vliv.

Dalsi problem je v tom, ze i v tom defaultnim theme mi nejdou ikony, kdyz
je pak chci zapnout tou zkratkou CTRL+B ( nebo tak nejak ) tak se objevi akorad
takove ctverecky, jako kdyby tam nebyly ty obrazky ikon , pomocte mi prosim, uz
nevim jak s tim hnout.

                                        ////
                                      ( o-o )
            /   Tomas Fedor, Laz 211, 262 41. Tel: 030676346  /
          /        homepage: http://www.kufr.cz/~ok1dt      /
        /             email: ok1dt na gw.ok0npg.ampr.org     /