Nefunguji nektere IP adresy pres MASQ

Zdenek BAKALAR bakalar na escape.cz
Čtvrtek Červenec 29 11:52:18 CEST 1999

Dobry den,

mam takovy zajimavy problem. Nejdrive trochu popisu topologii site.
Pocitac LINUX1 mam napojen pevnou lajnou pres modem k ISP. K tomuto
pocitaci mam napojen jednou sit.kartou NT SBS SERVER s MS proxy
serverem ktery mimo jine preklada IP adresy. V teto siti mam nekolik
pocitacu a vsechny fungujou v pristupu na internet O.K. K pocitaci
LINUX1 mam napojen pevnou lajnou pres PPP pocitac LINUX2. Pocitac
LINUX2 slouzi jako gateway pro lokalni sit pres IP MASQARADING.
A zde je ten problem : pocitace pouzivajici pro pristup do internetu
LINUX2 (win95 a Win98) funguji na vetsinu pouzivanych sluzeb, ale
pri pokusu otevrit nektere html dokumenty (napr. www.seznam.cz)
se stranka nenacte. Kdyz jsem na nektere stanici zkousel ping tak
jsem nedostal odezvu. Kdyz jsem zkousel TRACERT dostal jsem odezvu
asi pres 11 routeru a potom timeout. Kdyz jsem stejne prikazi vyzkousel
na LINUX2 tak mi traceroute napsal neco jako ze www.seznam.cz pouziva
multiple addressing a take se to k nemu neproroutovalo. Pro uplnost
MASQARADING spoustim v rc.local  ipfwadm -F -p masquerade.

dekuji s pozdravem a tesim se na Vase namety

Zdenek BAKALAR, Jr.
director of
ESCAPE Computers
Tusarova 25, Prague 7, 170 00