Problemy s kopii celeho systemu na novy disk

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Čtvrtek Červenec 29 11:00:37 CEST 1999

On Wed, Jul 28, 1999 at 09:55:05PM +0200, Petr Jiricek wrote:
> Ja bych se k tematu pripojil jeste jednim dotazem. Mam SCSI, id:0-2 jsou
> obsazene, boot disk je id:4. Tzn. ze bootuju z sdd, resp sdd5. Ted bych
> ale chtel pridat disk, ten bude mit id:3, boot disk se zmeni na sde.
> Jestli se nemylim, tak jedina cesta asi bude znovu projet instalaci
> (upgrade bez zmen) a nechat si vytvorit novou boot disketu. Nebo to
> pujde jinak? Uz se nemuzu dockat :-(

  ja jsem taky kopiroval tarem filesystem z 2GB na 10GB disk (oba byly
  v tu chvili v jednom pocitaci), pak jsem si 10GB odnesl domu
  a nabootoval z diskety (bootovacka Linuxu) s parametrem pro kernel
  root=/dev/... Pak uz nebyl problem oklofat lilo.conf a pustit lilo,
  abych bootoval bez diskety ...

  Ferda Prantl

Ferdinand Prantl
LVT FF UK