MASQ: failed checksum

Petr Svoboda Svoboda na elsaco.cz
Čtvrtek Červenec 29 14:02:16 CEST 1999

> Pokud k pripojeni pouzivate modem, jakou mate rychlost serioveho portu a
> jaky mate na stroji, ke kteremu je moedm pripojen, UART ?
>
> Mel jsem podobne problemy, kdyz jsem spatnemu UARTu (16450 a nizsi)
> nastavil rychlost portu vyssi nez 19k2.

  Mam modem 33.6 a UART 16450 a jedu na 57600.
  Pokusne jsem snizil rychlost na 19200 ale nepomohlo to.

  Myslim si ale ze kdyz by byla chyba v komunikaci tak by mel
  vyhlasit chyby ppp demon, predpokladam ze jsou ppp pakety
  nejak zabezpeceny.

  Taky si myslim, ze makarada ma pravo se splest kdyz se nekolik
  ruznych stanic pripojuje na jedno IP a jeden port, jestli se nepletu??

  Jde tomu vubec nejak zabranit, treba sofistikovanejsi maskaradou
  v dalsich verzich??

  Diky
     Petr Svoboda