pppd a kppp

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Červenec 29 12:09:55 CEST 1999

>kppp mi teraz uz kupodivu ide - teraz ale neviem presne co som urobil.
>....hmmm, pouzil som cua1 namiesto ttyS1 - ale zeby to bol ten rozdiel?
>skuste to - to by ma zaujimalo ci je problem v tomto.

    Upozornuji, ze /dev/cua* jsou jen z duvodu compatidebility a ze je
vylozene nedoporucene je pouzivat (upozorneni naleznete na mnoha mistech i v
HOWTO ruznych DOC)

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                    FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz