pppd a kppp

Ivo F. Cilich ivo.cilich na pvtnet.cz
Čtvrtek Červenec 29 20:46:15 CEST 1999

Zkusil jsem, ale na cua2 (modem mam na ttyS2) mi to modem vubec nenajde.
Bohuzel ted opravdu nemam (nejen) na Linux moc casu (jako zacatecnik takove
veci neudelam za chvilku), takze kdy to cua2 zprovoznim a vyzkousim je ve
hvezdach :-(

>     Upozornuji, ze /dev/cua* jsou jen z duvodu compatidebility a ze je
> vylozene nedoporucene je pouzivat (upozorneni naleznete na mnoha mistech i
> HOWTO ruznych DOC)

Souhlasim, ale ja potrebuji pripojeni k Inetu i pro usery a jestli to cua*
pomuze ...

           Preji hezky den
                                  Ivos C.