Co delat pri nahlem nedostatku pameti v Linuxu?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Červenec 29 15:59:33 CEST 1999

On Thu, 29 Jul 1999, Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> swapd (nikoli kswapd!), kterymu slo rici, co ma delat kdyz limit volne
> pameti podtekl pod stanovenou hranici... - pridal na specifikovane lokace

Jenze v tom pripade evidentne nebylo "kam" otevirat soubory
coz s dostatek pameti nema nutne moc spolecneho.

BTW: Co udelate na pocitaci s 1 GB RAM, kdyz vam neustale tvrdi, ze
nemuze otevrit libc6 apod. veci :))) (videl jsem)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic