raid II

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Čtvrtek Červenec 29 22:46:08 CEST 1999

On Thu, 29 Jul 1999, Jaroslav Jirásek wrote:

> Na neco sem prisel: kdyz lilo pouziva lilo.conf, ktere
> lezi na /dev/md0, tak hodi tu chybu, pokud to lilo lezi
> na normalnim disku, tak se spusti a provede se spravne.
> Uz bootuju z /dev/md0, ale nebudu uz moct spustit lilo
> (jedine ho mit na jinem normalnim disku, to se mi ale nelibi,
> ani nevim jestli to jde)

   To asi pujde tezko. Uvedomte si, ze LILO je malinky kousek kodu, ktery
nedokaze zpracovavat RAID svazky. K nabootovani proste musite mit
aspon jednu normalni partition (i kdyby na ni mel byt jen kernel).

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40012
IRCnet:    Borek @ #usti                  Czech Republic
PGP keyid: 287F8888 (on PGPnet keyserv)   tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========