raid II

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Červenec 29 23:36:56 CEST 1999

On Thu, 29 Jul 1999, Borek Lupomesky wrote:

>    To asi pujde tezko. Uvedomte si, ze LILO je malinky kousek kodu, ktery
> nedokaze zpracovavat RAID svazky. K nabootovani proste musite mit
> aspon jednu normalni partition (i kdyby na ni mel byt jen kernel).

No jo, ale samotny soubor lilo.conf se pri bootovani nepouziva nebo ano?
Ja myslel, ze muze byt treba na NFS.

Pokud jde o bootovani primo z RAID pak v nekterych specialnich pripadech
by mozna slo
obejit se bez te jedne partion a to _mozna_ pokud
bych mel RAID 1 (mirroring) a k jednomu z tech disku pristupoval
pouze pri bootovani jako ne k RAID, ale normalni partion a precetl
z nej _POUZE_ jadro a initrd image. To by mohlo jit ne?

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic