Fetchmail a Diap-UP

Pavol Calfa Pavol.Calfa na st.fmph.uniba.sk
Pátek Červenec 30 00:47:32 CEST 1999

Priatelia,
    mozte mi niekto poradit ako spustat automaticky (v urcenych casovych intervaloch) fetchmail tak, aby najprv pockal na nadviazanie spojenia a az potom zacal stahovat?

    Moja momentalna situacia je asi taka, ze vo fetchmaile mam ako preconnect nastaveny script, ktoreho obsah je nasledovny:

#!/bin/sh
/etc/ppp/ppp-on
sleep 60

Problem je, ze ak spustim fetchmail: fetchmail -d3600 on sice prvy krat nadviaze spojenie, stiahne postu a caka, nasledujuci krat vsak uz nespusti ppp-on.

 Ako to urobit napriklad cez cron-tab? Vo fetchmaile mam nastaveny monitor portov na ppp0 ale tiez to nefunguje. Moja predstava je, ze on kontroluje ppp0 a ak niekto zdvihne linku on automaticky zacne stahovat. Mylim sa?

Palo.