Fetchmail a Diap-UP

Martin Och martin na och.cz
Pátek Červenec 30 07:58:18 CEST 1999

----- Original Message -----
From: Pavol Calfa <Pavol.Calfa na st.fmph.uniba.sk>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Friday, July 30, 1999 12:47 AM
Subject: Fetchmail a Diap-UP

> Priatelia,
>     mozte mi niekto poradit ako spustat automaticky (v urcenych casovych
intervaloch) fetchmail tak, aby najprv pockal na nadviazanie spojenia a az
potom zacal stahovat?

>     Moja momentalna situacia je asi taka, ze vo fetchmaile mam ako
preconnect nastaveny script, ktoreho obsah je nasledovny:

> #!/bin/sh
> /etc/ppp/ppp-on
> sleep 60
>
> Problem je, ze ak spustim fetchmail: fetchmail -d3600 on sice prvy krat
nadviaze spojenie, stiahne postu a caka, nasledujuci krat vsak uz nespusti
ppp-on.

>  Ako to urobit napriklad cez cron-tab? Vo fetchmaile mam nastaveny monitor
portov na ppp0 ale tiez to nefunguje. Moja predstava je, ze on kontroluje
ppp0 a ak niekto zdvihne linku on automaticky zacne stahovat. Mylim sa?

Ja mam v cronu script, ktery nejdrive linku propingne (a tim ji nahodi),
pak sleep 15 a fetchmail

A fungujemi to kazdou hodinu....

V konferenci byl i navod rozumnejsi, ktery i zjistil, jestli je linka up, a
pak teprve pokracuje....

Martin