raid II

Jaroslav Jirásek jarda na egerius.cz
Pátek Červenec 30 08:17:43 CEST 1999

Ja to tak mam, mam malou 32MB partition,
na ni je jadro a bootoje mi to v pohode. Problem
je v tom, ze zbytek systemu mam na raidovem svazku,
tedy i lilo.conf a kdyz spustim lilo, abych ulozil zmeny,
(asi do master bootu nebo kam) tak hodi chybove
hlaseni. (don't know how to handle device 0x0900).

Jarda