Prosba: sponzoring vývoje datových služeb pro Linux s mobilními telefony Nokia

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pátek Červenec 30 11:26:09 CEST 1999

> A nyní ona zmiňovaná žádost - další fází vývoje by měla být podpora datových
> volání. Bohužel tato služba je poměrně drahá a hlavně v počáteční fázi
> testování by se vývoj velmi prodražil a mohlo by se stát, že můj účet za
> telefonní poplatky, který je již nyní poměrně vysoký, by mohl převýšit mé
> finanční možnosti. Proto bych byl velmi rád, kdyby se našel sponzor, ochotný
> financovat další vývoj projektu gnokii. Pokud jste ochoten náš projekt
> sponzorovat, prosím napište mi.

Nestalo by za to vypsat si to jako request na Cosource
(www.cosource.com)?

 make vmlinux.exe			-- SGI Visual Workstation Howto
Any spam sent to my email will be rewarded by complaint to your ISP abuse
  team and abuse teams of servers that relayed that message. It works.