Nemoznost nastavit/zmenit heslo uzivatele

Jaroslav Pribyl Jaroslav.Pribyl na setuza.cz
Pátek Červenec 30 11:55:05 CEST 1999

Preji pekny den,

mam takovy problem co zacina dost vadit. Mel jsem RH5.1 na jednom stroji.
Potreboval jsem prenest system na druhy stroj. Nainstaloval jsem tedy novy
system - RH5.2 - na novy stroj, novy disk, prenesl uzivatele na tento novy
stroj zkopirovanim obsahu passdw, shadow a group tak jako jsem to delal jiz
nekolikrat a pak jsem tam pripojiz zbyvajici disky. Mel jsem nejake drobne
potize, ale ty nestaly za rec. Co bylo vsak horsi, v messages se zacaly
hromadit hlasky o tom ze PAM_auth failure, ty hlasky se tykali samby, ale po
instalaci verze 2.0.5a prestaly. Ted jsem vsak zjistil, ze nejde menit heslo
nebo zadavat heslo u noveho uzivatele.

Tohle to pise:

New UNIX password:
BAD PASSWORD: it is too simplistic/systematic
Retype new UNIX password:
passwd: User not known to the underlying authentication module

heslo bylo 123456, proto rval BAD ...

Nevite nekdo cim by to mohlo byt? Jedna se o RH5.2, s kernelem 2.2.10

Dekuji za pripadne rady

Priba