Nemoznost nastavit/zmenit heslo uzivatele

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Červenec 30 14:06:05 CEST 1999

> New UNIX password:
> BAD PASSWORD: it is too simplistic/systematic
> Retype new UNIX password:
> passwd: User not known to the underlying authentication module
>
> heslo bylo 123456, proto rval BAD ...
>
> Nevite nekdo cim by to mohlo byt? Jedna se o RH5.2, s kernelem 2.2.10

to robi pam. nelubi sa mu heslo lebo je jednodcuhe. PAM ma nejaky zoznam
slov podla ktorych kontroluje, ci nie su jednoduche.

cat /etc/pam.d/password
auth       required     /lib/security/pam_pwdb.so shadow nullok
account    required     /lib/security/pam_pwdb.so
password   required     /lib/security/pam_cracklib.so retry=3
password   required     /lib/security/pam_pwdb.so use_authtok nullok

mate vypisane ze ma napr. pustene shadow, co presne pouziva pri zadavani
hesla a tak.

Skuste ine heslo. Alebo to robi stale ?

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
   System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                  (_/