486

jan.hreho na st.sk jan.hreho na st.sk
Úterý Červen 1 06:48:27 CEST 1999

Nazdar!

Aj ja som asi pred mesiacom instaloval RH5.1 na 486DX4-100Mhz so 4MB pamate,
a tiez m i to vyhlasilo Kernel panic, s hlaskou, ze nevedelo primontovat
Root-system .  Myslel som si, ze je to sposobene malou pamatou. Neskor som
pridal 8MB a instaloval som znova a uz som nemal s tymto problem. Problem
som mal pri instalacii cez sietovku (ManLI - NE2000 komp. PnP PCI) pomocou
ftp. Mrzlo mi to pri instalaciach rpm balikov. Zistil som ,ze problem je v
pnp karte. Mam za to, ze prve Bios-y, ktore podporovaly PnP neboli take
dokonale a na druhej strane moja sietova karta nefunguje celkom spravne ako
PnP (Je to Made in Taiwan). Ak to das dokopy tak si potom mozes trhat vlasy.
Uz som to tu pisal. Kartu (stale rozpravam o sietovej) mi Bios rozpoznal
spravne nahodil mi na nu prerusenie (11) a adresu (0x6000). Vo W95 mi
fungovala spravne, teda mohol som brovsovat, v Linuxe mi natiahlo ovladac,
pridelilo aj IP adresu, ale do siete mi neposlalo ani jeden paket. Rozchodil
som to az ked som sa pohral s poradim pridelovania IRQ pre PCI zbernicu.
Tento problem som mal uz aj s pentiovskou doskou, ktora patrila medzi prve
vyrabane. Vobec tieto dve dosky mali velmi podobny Bios.

Ospravedlnujem sa ti, ze moj pokec tebe osobne velmi nepomohol, snad ale
pomoze inym.

Pekny den praje				Jan HREHO.