486

Roka Juraj - Elef roka na valm.sk
Úterý Červen 1 09:14:52 CEST 1999

On Tue, 1 Jun 1999 jan.hreho na st.sk wrote:

> Nazdar!

Caf.

> Aj ja som asi pred mesiacom instaloval RH5.1 na 486DX4-100Mhz so 4MB pamate,
> a tiez m i to vyhlasilo Kernel panic, s hlaskou, ze nevedelo primontovat
> Root-system .  Myslel som si, ze je to sposobene malou pamatou. Neskor som
> pridal 8MB a instaloval som znova a uz som nemal s tymto problem. Problem

no ja som hovoril, ze mam 12 MB. o tom, ze RH xce tusim aspon 8MB uz v
konfere pokec bol.

> som mal pri instalacii cez sietovku (ManLI - NE2000 komp. PnP PCI) pomocou
> ftp. Mrzlo mi to pri instalaciach rpm balikov. Zistil som ,ze problem je v

ja som vsetok zbytocny HW vybral. ziadna sietovka, ziadna zvukovka... a k
instalacii balikov sa ani nedostanem... Kernel z RH6.0 - boot.img mi
havaruje uplne katastrofalne... ziadny welcome screen ;)

> pnp karte. Mam za to, ze prve Bios-y, ktore podporovaly PnP neboli take
> dokonale a na druhej strane moja sietova karta nefunguje celkom spravne ako
> PnP (Je to Made in Taiwan). Ak to das dokopy tak si potom mozes trhat vlasy.

no sietovky tu mam na stole 3 kusy... od NE2000 compatible az po 3com.
Ale ta s tym zatial nic nema.

> Uz som to tu pisal. Kartu (stale rozpravam o sietovej) mi Bios rozpoznal
> spravne nahodil mi na nu prerusenie (11) a adresu (0x6000). Vo W95 mi
> fungovala spravne, teda mohol som brovsovat, v Linuxe mi natiahlo ovladac,
> pridelilo aj IP adresu, ale do siete mi neposlalo ani jeden paket. Rozchodil
> som to az ked som sa pohral s poradim pridelovania IRQ pre PCI zbernicu.
> Tento problem som mal uz aj s pentiovskou doskou, ktora patrila medzi prve
> vyrabane. Vobec tieto dve dosky mali velmi podobny Bios.
>
> Ospravedlnujem sa ti, ze moj pokec tebe osobne velmi nepomohol, snad ale
> [...]

veru nepomohol, ale aj tak dik ;)

> Pekny den praje				Jan HREHO.

					Elef.
       Profesionalni vojaci jsou predvidatelni
             ale svet je plnej nebezpecnejch amateru.

       _/_/_/_/  _/       _/_/_/_/  _/_/_/_/   SUN SysAdmin and consultant
      _/        _/       _/        _/         on Military Academy
     _/_/_/    _/       _/_/_/    _/_/_/     Liptovsky Mikulas
    _/        _/       _/        _/         http://www.elef.sk
   _/_/_/_/  _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/         e-mail: elef na elef.sk