Samba & Win NT

LacziSte na ipb.cz LacziSte na ipb.cz
Úterý Červen 1 08:35:29 CEST 1999

> Nechci ověřovat uživatele u NT (jsou zapnuté příližitostně) a tak jsem
> nastavil plain password.
>
> Nyní je ale při přístupu z NT na Linux vyžadováno jméno a heslo. Když však
> odklepnu nabízené údaje (s prázdným heslem), tak se bez problému
> přihlásím.
> Ale to odklepávání prázdného hesla se mi nelíbí...
> Není ještě nějaká rada na toto?
ale jo ;-)))
dát ty uživatele na NT a nechat oveřovat přes ně ...
(nevím jestli ty NT co jsou zapnuté příležitostně jsou ty samé, ze
kterých je vyžadováno jméno a heslo při přístupu na sambu --- rozuměj
ta samá mašina, jestli ne, tak i na NT WS lze definovat lokální users
a na tuto mašinu nechat ověřovat sambu)
štefan