Samba & Win NT

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Úterý Červen 1 10:05:52 CEST 1999

Situace je následující:

1. Mám stroj s Linuxem - ten mám spuštěný stále.
2. Ten má nakonfigurovanou Sambu - ta ověřuje uživatele ze svého seznamu
(security=user).
3. Mám druhý stroj s WinNT - ten si pouštím je občas (když musím použít
nějaký soft, který pro tučňáky nemám).
4. Ten má uživatele, který na Linuxu je definován stejně == stejné jméno a
stejné (žádné) heslo.
5. Když se ta NT snaží přihlásit na k tučňákům, je vyžádáno přihlšovací jméno
a heslo.
6. Jen potvrdím nabízené údaje (jméno, pod kterým jsem se přihlásil a žádné
heslo) a přihlásí se.

Pochopitelně se mi zdá zbytečné potvrzovat to, co jsem mu již dadal.
Win98 se mi přihlásí bez řečí. Ještě jednou podotýkám, že hesla u NT
ověřovat nechci, neboť stroj s NT je zapnutý tak jednou do týdne :)

Slávek.