Problem s NFS

Jaromír Boško bosko na stapro.cz
Úterý Červen 1 11:37:39 CEST 1999

Red Hat Linux User <ja na mail.upjs.sk> píše v diskusním
příspěvku:Pine.LNX.3.96.990601084624.25359B-100000 na mail.upjs.sk...

> A ako sa to sprava s jadrom z distribucie? To obsahuje nejake patche
> ohladom NFS. Mne to sice na 2.2.9 (nepatchnutej) bezi, ale clovek nikdy
> nevie.
>
> jano
Myslim, ze to az tak s jadrem nema nic spolecneho, protoze se to tak divne
chovalo
i na 2.2.5
Mam podezreni na nejake routovani, protoze ta masina je na jine siti. Ale
prenos pres FTP chodi v poradku.
Na dalsich dvou strojich mi to beha bez problemu, ale ty jsou na stejne siti
jako NFS servery.
Dost me desi, ze temer stejne instalace ze stejnych zdroju se chovaji jinak.
Jako bych to uz nekde zazil...

Jarek popr. Jaro