Problem s NFS

Středa Červen 2 19:11:45 CEST 1999

"Jaromír Boško" <bosko na stapro.cz> writes:

> Mam podezreni na nejake routovani, protoze ta masina je na jine siti. Ale
> prenos pres FTP chodi v poradku.

Na www.redhat.com je zminen problem s tuhnoucim knfsd (knfsd locks up,
REF#990511-0077), treba to souvisi.

Co se routovani tyce: FTP jede nad TPC protokolem, NFS verze 2 nad UDP
protokolem. V NFS verzi 3 si administrator voli, jestli chce UDP nebo
TCP, nicmene se domnivam, ze Linuxi NFS v 2.2 jadrech vychazi z verze
2 (ale jsem liny to overit ;-)). Takze routovanim by to mohlo byt, ale
nezda se mi to pravdepodobne.

Zkuste se pomoci tcpdump podivat, jak to vypada s komunikaci klienta
se serverem. Obavam se ale, ze toho moc nevykoukate.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR