Samba & Win NT

Jozef C. Chocholacek chochol na usa.net
Úterý Červen 1 17:29:31 CEST 1999

Slavek Banko , axis wrote:
> Situace je následující:
> 1. Mám stroj s Linuxem - ten mám spuštěný stále.
> 2. Ten má nakonfigurovanou Sambu - ta ověřuje uživatele ze svého seznamu
> (security=user).

  Hmmm... su to len dva prepojene stroje, alebo su to vase dva stroje na
sieti, kde su aj dalsi uzivatelia? Pokial by islo o prvy pripad, tak by
to malo (IMHO!) vyriesit "security = share". No, pokial ide o druhy
pripad, tak by sa to tiez dalo vyriesit cez "security = share", ale
pridat este "hosts allow = localhost, ip.adresa.tych.NTciek", ale uz by
to nebolo celkom koser.

  Samozrejme, potrebne sluzby nastavit ako "writeable = yes".

J.Ch.
   Ing. Jozef Chocholacek, Zakamenne 144, 029 56, SLOVAKIA
  http://www.utcru.sk/~chochol  mailto: chochol na isternet.sk
        Toho casu: Vojensky utvar 8261, 977 01 BREZNO