netscape ignoruje nastaveny window placement

Tomas Jirka tjir5186 na kolej.mff.cuni.cz
Úterý Červen 1 18:23:04 CEST 1999

Enviroment daneho problemu: rh6.0, windowmanager=windowmaker, netscape 4.6
Kdyz pustim netscape (nebo vytvorim nove okno), tak se objevi okno
velikosti skoro cele obrazovky, ktere ma levy horni roh asi tak dva
centimetry od leveho horniho rohu obrazovky (uhlopricne dolu).
A to dela at nastavim window placement jakyko-li (i kdyz je nastaveny
manualni placement; v tom pripade neceka na specifikovani kam se ma
umistnit).
Na tom mi vadi hlavne to, ze levy horni roh neni v rohu obrazovky.
Tento subproblem jsem vyresil tak, ze jsem u okna netscapu
nastavil atribut "start maximized".

Otazky zni: proc to netscape dela, lze mu to rozmluvit, je to vubec
korektni, aby se takhle nejaka X-ova aplikace chovala ?

			Tom