netscape ignoruje nastaveny window placement

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Středa Červen 2 18:46:26 CEST 1999

On 1 Jun 1999 18:23:39 +0200, Tomas Jirka wrote:

: Na tom mi vadi hlavne to, ze levy horni roh neni v rohu obrazovky.
: Tento subproblem jsem vyresil tak, ze jsem u okna netscapu
: nastavil atribut "start maximized".

netscape (alebo vacsina inych X programov) -geometry +0+0

: Otazky zni: proc to netscape dela, lze mu to rozmluvit,
: je to vubec korektni, aby se takhle nejaka X-ova aplikace
: chovala ?

Aplikacia moze nastavit svoju predstavu o geometrii.
Je na window manageri, ci s nou bude suhlasit alebo nie -
za normalnych okolnosti suhlasi, pokial moze.

Pozrite sa do /usr/lib/netscape/Netscape.ad pre predstavu,
co vsetko sa da nastavit, ale radsej sa s tym prilis
nehrajte.

4.6 sa mni zda stabilnejsia ako 4.5 - aspon konecne
nepotrebuje nspipepatch. Na druhej strane ruchne
pri otvoreni prazdneho bookmark foldera a po starte
nutne potrebuje pri prvom rozbaleni menu IP adresu
news servera (ak sa k nemu nevie dostat, zamrzne
s napoly vykreslenym menu a grabnutym serverom -
ja som to riesil zaznamom v /etc/hosts).

Zdravi
--
				Stano