Sobotní MF Dnes a Linux

Petr Soucek petr na ryston.cz
Středa Červen 2 00:14:42 CEST 1999

ivan wrote:

> A-ano, smutny je, ze to myslel vazne. Na undergroundu o tom hned vysel
> anticlanek:
> http://www.underground.cz/clanek.html?id=53

Myslim, ze je jen dobre pripominat obycejnym uzivatelum, jake funkce lze
pouzivat - kazdy OS jich ma mnoho a ne kazdy vsechny zna. Kdo byl
odchovan DOSem, tak je pro nej takova informace uzitecna.

Ma-li se Linux rozsirit mimo okruh "vyvolenych" a "zasvecenych", bude
treba podobne (a lepsi) clanky psat i o Linuxu. On totiz existuje velmi
siroky segment lidi, kteri nepatri ani mezi "Unixove guru", ani mezi
"sekretarky" a kteri se o sve systemy kompletne staraji, ale asi se
tezko nekdy nauci vsechy spletitosti Linuxu. A Linux je mimoradne
rozsahly system.

Naproti tomu onen "anticlanek" ma informacni hodnotu nulovou, a pro
rozsireni Linuxu mezi normalni lidi hodnotu spise zapornou.

I kdyz jeho cilem bylo asi spise pobaveni lidi z "undergroundu" nez
cokoliv jineho.

Zdravi

Petr Soucek