Sobotní MF Dnes a Linux

Ivan Novakov ivan.novakov na underground.cz
Středa Červen 2 08:07:57 CEST 1999

Petr Soucek wrote:

> Myslim, ze je jen dobre pripominat obycejnym uzivatelum, jake funkce lze
> pouzivat - kazdy OS jich ma mnoho a ne kazdy vsechny zna. Kdo byl
> odchovan DOSem, tak je pro nej takova informace uzitecna.
>
> Ma-li se Linux rozsirit mimo okruh "vyvolenych" a "zasvecenych", bude
> treba podobne (a lepsi) clanky psat i o Linuxu. On totiz existuje velmi
> siroky segment lidi, kteri nepatri ani mezi "Unixove guru", ani mezi
> "sekretarky" a kteri se o sve systemy kompletne staraji, ale asi se
> tezko nekdy nauci vsechy spletitosti Linuxu. A Linux je mimoradne
> rozsahly system.

> [...]

Zaprve bych podotknul, ze underground neni jen o linuxu, to je snad jasny.
Co se tyce linuxu, myslim si, ze ty clanky jsou maximalne srozumitelne i
pro zacatecnika. Zadruhe, uvedomte si velmi dulezitou vec - linux se
naucite kdyz sam do toho delate, v nesnazich si prectete nejakej ten manual
ci HOWTO, ale nevidel jsem jeste neco jako "rychly dvoutydenni kurz pro
zacatecniky" a podobne veci. Ano, tim narazim na ty kurzy pro "sekretarky"
:). V linuxu vas nikdo nebude ucit kam mate kliknout nebo ktere menu mate
otevrit a to je zasadni rozdil.

--

 "Byl v nevhodne chvili na nevhodnem miste..."