Sobotní MF Dnes a Linux

Petr Soucek petr na ryston.cz
Středa Červen 2 00:40:17 CEST 1999

Pavel Kankovsky wrote:

> Jednooky mezi slepymi kralem. Radsi se venujme tomu, jak udelat Linux
> jeste lepsi a radostnejsi, a nechme pratele Wokenic, at maji druhe vanoce
> z veci, co nam pripadaji naprosto normalni, kdyz je to bavi. :)

Presne tak, kdyz se podivame na informacni servery venovane Linuxu, tak
je situace dost tristni a DD si z ni take nedela legraci:
Netmag - na titulni strance informuje o tom, ze nejnovejsim kernelem je
2.1.108,
Junyks - v editorialu z 16.2.99 se omlouva, ze uz druhy den nevysel
zadny clanek, pak uz nic neni
www.linux.cz - je down
underground.cz - po docela slibnem zacatku spadl do bulvaru
Takze snad jen root.cz a www.penguin.cz prinaseji nejake aktualni
informace - aspon co znam.
Prece jenom ne kazdy zvladne cist slashdot, freshmeat nebo linuxtoday.

Nerad bych, aby to sefredaktori vyse zminenych serveru brali prilis
osobne - vim moc dobre, jak velka zatez je udrzovat nejaky takovy
projekt v chodu, jde jen o konstatovani neradostneho stavu na tomto
poli.

A ze CZLUG slibil uz nekdy v listopadu clenum CD a dodnes nic, to take
neni zrovan povzbudive.

Uz se tesim aspon na cesky RH6.0, ale zase - padl tu dotaz, jestli je
nejak pristupny mailing list o nem, ale odpoved jsem nevidel.

Zdravi

Petr Soucek