Sobotní MF Dnes a Linux

Středa Červen 2 07:39:33 CEST 1999

Petr Soucek napsal:
> A ze CZLUG slibil uz nekdy v listopadu clenum CD a dodnes nic, to take
> neni zrovan povzbudive.

Aby nebylo CZLUGu krivdeno, tak CD jsem dostal - teda RH5.2, malo jsem
protestoval. Pokud jste ho nedostal, tak jste si asi objednal Debian.
Jenze vytvoreni cceskeho CD s Debianem nejak vazne, coz me take stve.

> Uz se tesim aspon na cesky RH6.0, ale zase - padl tu dotaz, jestli je
> nejak pristupny mailing list o nem, ale odpoved jsem nevidel.

Videl jsem annonce zalozeni redhat-cz v meta-FAQu co prisel tento tyden.
Ale kde se nachazi nevim - pokud vidim RH tak prispevek vetsinou mazu.

				Petr Čech

P.S. proc vlastne je v meta FAQu info i redhat-cz a ne o czdebian-l,
ktery je zde jiz hodne dlouho?
--
                    cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Debian GNU/Linux  -  maintainer & administrator