RedHat 6.0cz

Středa Červen 2 11:34:13 CEST 1999

Na RH60cz intenzivne pracujeme. V soucasne dobe postupne pridavam
baliky, ktere vybirame z ruznych zdroju a dokoncujeme ucelenou podporu
cestiny, ktera by mela odrazet soucasny stav podpory cestiny v Linuxu.

Aktualni strom je na (kde najdete i aktualni image k paleni):
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/

Pozn: image je velky a modemem jej budete stahovat pri teoreticke
      rychlosti 3kbps 2.5 dne, takze je lepsi si nekde objednat
      hotove CD.

Zmeny jsou zaznamenavany v:
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-6.0/i386-cs/Changelog.i386-cs

Petr Cech wrote:

> Aby nebylo CZLUGu krivdeno, tak CD jsem dostal - teda RH5.2, malo jsem
> protestoval. Pokud jste ho nedostal, tak jste si asi objednal Debian.
> Jenze vytvoreni cceskeho CD s Debianem nejak vazne, coz me take stve.

> Videl jsem annonce zalozeni redhat-cz v meta-FAQu co prisel tento tyden.
> Ale kde se nachazi nevim - pokud vidim RH tak prispevek vetsinou mazu.

Citace z
http://odysseus.linux.cz/cgi-bin/showmsg.cgi?list=redhat-cz&id=2

Konference je volne pristupna - staci poslat mail na
redhat-cz-subscribe na linux.cz (a pripadne lze i ziskat help zaslanim
mailu na redhat-cz-help na linux.cz).

        Kdo ma zajem spolupracovat na pocesteni RedHatu (prekladani
SPEC souboru, instalacniho programu, atd.), necht se prihlasi do
konference
a koordinuje s ostatnimi sve usili.

Archiv zatim na:
http://odysseus.linux.cz/cgi-bin/indexmsg.cgi?list=redhat-cz

> P.S. proc vlastne je v meta FAQu info i redhat-cz a ne o czdebian-l,
> ktery je zde jiz hodne dlouho?

Rekl bych proto, ze nikdo zatim neuhanel autora MetaFAQ tak dlouho, az
to tam da.

--
                        Milan Kerslager