486

Zdeněk Mazanec bluehawk na cesnet.cz
Středa Červen 2 12:16:57 CEST 1999

> tahani jadra. Pamate som skusal niektore vybrat atd... (nemam ziadne
> navyse, ktore by som vymenil). A tak isto som nepovedal, ze to musi byt
> pamatami ;)

No, vcer ajsme instaloval rh 6 na novej pIII a padalo mi na stejnem miste.
Po otevreni jsem zjitil, ze to ma jeden dimm nasazeni v prostrednim slotu
(dimm 2). I presunul jsme ho na pozici dimm 1 a vse proslo, vcetne
potrebnych kompilaci po instalaci (jadro nevyjimaje)
Zaver: pokud rh 6 pada, _urcite_ za to muzou pameti. (zvlaste vase ponekud
neobvykla konfigurace)

Zdenek Mazanec

P.S. Na vasem miste bych vyndal disk a nainstaloval to nekde jinde. A pak
zkusil, co to udela v realnem provozu.