486

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Středa Červen 2 12:23:32 CEST 1999

On Wed, 2 Jun 1999, [iso-8859-2] Zdeněk Mazanec wrote:
> No, vcer ajsme instaloval rh 6 na novej pIII a padalo mi na stejnem miste.
> Po otevreni jsem zjitil, ze to ma jeden dimm nasazeni v prostrednim slotu
> (dimm 2). I presunul jsme ho na pozici dimm 1 a vse proslo, vcetne
> potrebnych kompilaci po instalaci (jadro nevyjimaje)
> Zaver: pokud rh 6 pada, _urcite_ za to muzou pameti. (zvlaste vase ponekud
> neobvykla konfigurace)

Urcite bych nerikal, ale mam stejnou zkusenost (i kdyz ne s RH). Vse
fungovalo, ale nekdy lehl cely pocitac, nekdy ld.so produkovalo nejake
podivne hlasky, pri bootovani z diskety se objevovalo neco jako  CRC error
apod. Tedy nekdy ano a jindy zase ne. Nakonec jsem zjistil, ze 1 DIMM je
ve slotu 3 (zahada jak se tam dostal ;) ) a po presunu do slotu 1 po
problemech najednou ani pamatky :-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr