Ftp a chroot

Ondrej Suchy ondrej.suchy na parlament.cz
Středa Červen 2 12:47:28 CEST 1999

> Kdyz se jako uzivatel zkusim pres ftp prihlasit, tak se mi skutecne
> chrootne home jako /, ale kdyz zkusim dat ls, tak mi napise
> ftp> ls
> 200 PORT command successful.
> 150 Opening ASCII mode data connection for '/bin/ls'.
> 226 Transfer complete.
> ftp>
> proste jako by tam to ls vubec nebylo.
> Netusite co s tim?

tusime, tohle mi delalo spatne linkovany ls.
reseni: bud korektne nakopirovat knihovny, protoze ls potrebuje sdilene
knihovny i v prostredi chroot, jako male ulehceni pouzivam prekopirovani
adresarove struktury z domovskeho adresare pro anonymni ftp.
nebo pouzivejte staticky linkovane ls.

ondrej

--

zatraceni abstinenti